Ισχύει από τις 17 Φεβρουαρίου 2024
1. Ποιοι είμαστε και τι κάνουμε; Ποιους όρους θα χρησιμοποιήσουμε στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις;
Η ‘’Τιμή’’ πρέπει να θεωρείται η τιμή για την Υπηρεσία και ως προμήθεια για τη διευθέτηση της Σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών Διαβούλευσης και των εξόδων ή άλλων πληρωμών, εάν υπάρχουν, που σχετίζονται με την παροχή των Υπηρεσιών, τις οποίες ο Θεραπευτής υποχρεούται να καταβάλει στην Εταιρεία.
Ως “Κώδικας Δεοντολογίας” θεωρείται ο ισχύων και εφαρμοστέος Κώδικας Συμπεριφοράς που είναι διαθέσιμος στο https://nopg.gr/κώδικας-δεοντολογίας-της-εεψε.
Ο “Πελάτης” πρέπει να θεωρείται ένας πελάτης που έχει κλείσει μια συνεδρία μέσω της Πλατφόρμας.
Η ‘’Συνεδρία’’ πρέπει να θεωρείται η online συνεδρία του Πελάτη με τον Θεραπευτή, κατά τη διάρκεια της οποίας ο Θεραπευτής παρέχει τις συμβουλευτικές υπηρεσίες του στον Πελάτη.
Ως ‘’Αμοιβή’’ πρέπει να θεωρείται η αμοιβή που δικαιούται ο Θεραπευτής για μια Ολοκληρωμένη Συνεδρία. Προστίθεται στο Τέλος πάντοτε ο Φόρος Προστιθέμενης Αξίας με τον νόμιμο συντελεστή.
Το ‘’Προφίλ’’ πρέπει να θεωρείται η διεπαφή (προφίλ) του Θεραπευτή που περιέχει λεπτομέρειες για τον ίδιο, την εξειδίκευση του στον τομέα της συμβουλευτικής θεραπείας και τις διαθέσιμες ημερομηνίες που είναι προσβάσιμες μέσω της Πλατφόρμας Για Πελάτες.
Ως ‘’Υπηρεσίες’’ νοούνται οι υπηρεσίες που παρέχει η Εταιρεία στον Θεραπευτή βάσει της Σύμβασης, οι οποίες συνίστανται ιδίως στην παροχή πρόσβασης στην Πλατφόρμα, επιτρέποντας στον Θεραπευτή να δημιουργήσει Λογαριασμό και να διαχειριστεί το Προφίλ του και άλλων υπηρεσιών, όπως περιγράφεται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις ή στη Σύμβαση.
Ως ‘’Συμφωνία Παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών’’ θεωρείται η συμφωνία μεταξύ του Θεραπευτή και του Πελάτη ή μεταξύ της Εταιρείας και του Πελάτη, ανάλογα με το αν πρόκειται για Σύμβαση Υπεργολαβίας ή Οργανισμού, αντικείμενο της οποίας είναι η παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών.
“Μέρος” σημαίνει τα συμβαλλόμενα μέρη της σύμβασης – ο Θεραπευτής και η Εταιρεία.
Η ‘’Υπεργολαβία’’ πρέπει να θεωρείται η εξωτερική ανάθεση συμβουλευτικών υπηρεσιών από τον Θεραπευτή σε Πελάτες για λογαριασμό της Εταιρείας.
Ως ‘’Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών’’ νοούνται οι υπηρεσίες του Θεραπευτή στην ψυχοθεραπεία, την καθοδήγηση ή άλλες συμβουλές που παρέχονται στον Πελάτη σε συνεδρία στο πλαίσιο της Συμφωνίας Παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών βάσει προσφοράς που δημοσιεύεται στην Πλατφόρμα. Τα είδη και οι προδιαγραφές των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών που προσφέρει η Εταιρεία παρατίθενται στο Προσάρτημα 1 των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων.
Η “Ημερομηνία Συνεδρίας” πρέπει να θεωρείται το συγκεκριμένο ραντεβού (ημερομηνία και ώρα) για μια Συνεδρία.
Ο ‘’Λογαριασμός’’ πρέπει να θεωρείται ο λογαριασμός χρήστη του Θεραπευτή με τον οποίο επιτρέπεται στον Θεραπευτή να χρησιμοποιεί την Πλατφόρμα για την παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στους Πελάτες.
Η “Ολοκληρωμένη Συνεδρία” πρέπει να θεωρείται η Συνεδρία που ξεκίνησε με την παρουσία του Πελάτη ή μια Συνεδρία που ο Πελάτης ακύρωσε σε διάστημα μικρότερο από 24 ώρες πριν από τη συμφωνημένη Ημερομηνία Συνεδρίας ή στην οποία ο Πελάτης απέτυχε να παρευρεθεί.
Η «Συμφωνία Αντιπροσωπείας» πρέπει να θεωρείται η μέθοδος σύναψης της Συμφωνίας Παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών, όπου η Εταιρεία οργανώνει τη σύναψη της Συμφωνίας Υπηρεσιών Συνεργασίας μεταξύ του Θεραπευτή και του Πελάτη.
2. Πώς θα συναφθεί η Σύμβαση;
3. Ποιες Υπηρεσίες παρέχουμε στους Θεραπευτές και ποια είναι η διαφορά μεταξύ Συμφωνίας Αντιπροσωπείας και Υπεργολαβίας;
4. Πώς λειτουργεί ο Λογαριασμός και το Προφίλ;
5. Πώς προστίθενται οι ημερομηνίες των Συνεδρίων στο Προφίλ;
6. Πώς λειτουργεί η ίδια η Συνεδρία;
7. Πώς καταβάλλεται η Αμοιβή και ποιοι είναι οι όροι πληρωμής;
8. Ποιοι είναι οι όροι της Συμφωνίας Παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών;
9. Πόσο διαρκεί η Σύμβαση και πώς μπορεί να τερματιστεί;
10. Τι άλλα δικαιώματα και υποχρεώσεις έχει ο Θεραπευτής; Και τι θα γίνει αν παραβιάσουν τα καθήκοντά τους;
a) Παροχή Συνεδριών και των συμβουλευτικών υπηρεσιών τους αποκλειστικά αυτοπροσώπως, σε κατάλληλο επίπεδο εμπειρογνωμόνων και επαγγελματιών και σύμφωνα με όλους τους ισχύοντες νόμους, κανονισμούς, κώδικα και ηθικά και δεοντολογικά πρότυπα;b) Να παρακολουθεί τουλάχιστον ένα διαδικτυακό σεμινάριο που διοργανώνει ο Διαχειριστής ετησίως (οι ημερομηνίες των εν λόγω διαδικτυακών σεμιναρίων θα ανακοινώνονται τακτικά από τον Διαχειριστή) και να συμμετέχει σε μία συνάντηση καθοδήγησης με τον Διαχειριστή (ο Διαχειριστής ενημερώνει τον Θεραπευτή εγκαίρως- η εν λόγω συνάντηση μπορεί να πραγματοποιείται τακτικά κάθε τρίμηνο του έτους ή συχνότερα, εάν χρειάζεται);
c) Να μεριμνά για όλο τον τεχνικό εξοπλισμό που είναι απαραίτητος για την ορθή και αδιάλειπτη διεξαγωγή των Συνόδων, συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης στο διαδίκτυο, με δικά του έξοδα;
d) Να συμμορφώνεται με όλους τους νομικούς κανονισμούς που ισχύουν για την παροχή των υπηρεσιών παροχής Συμβουλών και τη λειτουργία της επιχείρησής του;
e) Να καταβάλλει εγκαίρως τους φόρους και να συμμορφώνεται με όλες τις υποχρεώσεις που απορρέουν από φορολογικές, λογιστικές και άλλες νομικές διατάξεις, ιδίως με την έγκαιρη και ορθή υποβολή φορολογικών δηλώσεων- ο Διαχειριστής ενημερώνει τον Θεραπευτή ότι ο Θεραπευτής ενδέχεται να υποχρεωθεί να καταβάλει ΦΠΑ κατά τη διαδικασία αντιστροφής της επιβάρυνσης σύμφωνα με τις ισχύουσες νομικές διατάξεις;
f) Να λάβει τον κωδικό VIES και να τον αποστείλει στον Διαχειριστή και να ενημερώσει τον Διαχειριστή σχετικά με το καθεστώς ΦΠΑ του θεραπευτή (πληρωτής / μη πληρωτής) και να ενημερώσει τον Διαχειριστή σε περίπτωση αλλαγών χωρίς καθυστέρηση;
g) Να εκπληρώσει την υποχρέωση κοινοποίησης σε περίπτωση που ο Θεραπευτής υποπτεύεται ότι έχει διαπραχθεί ή ενδέχεται να διαπραχθεί έγκλημα, εφόσον το έγκλημα αυτό υπόκειται σε υποχρέωση κοινοποίησης σύμφωνα με το ποινικό δίκαιο,
h) Να προβεί σε κατάλληλα βήματα και ενέργειες, εάν ο Πελάτης κινδυνεύει, για την αποτροπή του κινδύνου και να ενημερώνει τις αρμόδιες αρχές ή την επαφή έκτακτης ανάγκης του Πελάτη, σύμφωνα με τους νομικούς κανονισμούς,
i) Να διατηρεί τα στοιχεία του (ιδίως τα στοιχεία τιμολόγησης) ενημερωμένα και ακριβή και, σε περίπτωση αλλαγής των στοιχείων του, να ενημερώνει την Εταιρεία για τις αλλαγές αυτές χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση ή να προσθέτει τα αλλαγμένα στοιχεία στον λογαριασμό του. Εάν ο Θεραπευτής δεν συμμορφωθεί με την υποχρέωση αυτή, ο Θεραπευτής θα είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε ζημία υποστεί η Εταιρεία.
j) Να χρησιμοποιεί την Πλατφόρμα και να παρέχει τις υπηρεσίες Συμβουλευτικής σύμφωνα με τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις, τον Κώδικα Δεοντολογίας και άλλες νομικές διατάξεις που ισχύουν για την παροχή της Συμβουλευτικής,
k) Να αποκαλύπτει μόνο πλήρεις και ειλικρινείς πληροφορίες σχετικά με τον εαυτό του και τις Συμβουλευτικές Υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των ημερομηνιών συνέδριων.
l) Κατά την εκτέλεση της Σύμβασης ή σε οποιεσδήποτε άλλες ενέργειες, επικοινωνίες ή εκφράσεις στην προσωπική ζωή του θεραπευτή, εφόσον είναι δυνατόν να συσχετιστεί ο θεραπευτής με την Πλατφόρμα ή τον Διαχειριστή, να συμπεριφέρεται με τέτοιο τρόπο ώστε να μην δυσφημεί την Εταιρεία και να προχωρά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και σύμφωνα με τα χρηστά ήθη.
m) Να μην βιντεοσκοπεί ή καταγράφει με άλλο τρόπο την πορεία των Συνεδριών και το περιεχόμενό τους, εκτός από τις θεραπευτικές σημειώσεις που λαμβάνονται με τρόπο που διασφαλίζει την ιδιωτικότητά τους, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά από τα Μέρη, και διατηρούν την εμπιστευτικότητα σχετικά με οποιεσδήποτε πληροφορίες που σχετίζονται με τους Πελάτες ή τις Συνεδρίες.
n) Να προστατεύει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας που ανήκουν στην Εταιρεία καθώς και τα δικαιώματα τρίτων που ενδέχεται να επηρεαστούν από την εκτέλεση της Σύμβασης.
o) Να μην παρακινήσει τον Πελάτη με οποιονδήποτε τρόπο να συνάψει Συμφωνία Παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών ή παρόμοια σύμβαση για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών απευθείας με τον ίδιο.
p) Να μην προσφέρει τις διαδικτυακές υπηρεσίες του σε άλλες ανταγωνιστικές πλατφόρμες ευνοϊκότερα (δηλαδή σε χαμηλότερη τιμή ή με άλλους ευνοϊκότερους όρους) από τις υπηρεσίες διαβούλευσης στην Πλατφόρμα. Η επιτρεπόμενη ανοχή είναι μια διαφορά 4€ στην τιμή του συγκεκριμένου τύπου συνεδριών, συμπεριλαμβανομένης της πρώτης συνεδρίας.
q) Να παρέχει στους θεραπευόμενους απόδειξη παροχής υπηρεσιών μετά την ολοκλήρωση της συνεδρίας ή στην περίπτωση που η συνεδρία δεν ακυρώθηκε τουλάχιστον 24 ώρες νωρίτερα και ο πελάτης χρεώθηκε κανονικά για τη συνεδρία.
Η συμβατική ποινή πρέπει να καταβληθεί και να καταβληθεί εντός 14 ημερών από τη λήψη γραπτής πρόσκλησης από τον Θεραπευτή για την πληρωμή του ίδιου. Ο διακανονισμός της συμβατικής ποινής δεν αποκλείει πλήρως το δικαίωμα αποζημίωσης της Εταιρείας.
11. Τι γίνεται αν κάτι δεν λειτουργεί στην πλατφόρμα;
12. Πώς προστατεύουμε τις εμπιστευτικές πληροφορίες και τα προσωπικά δεδομένα των Πελατών;
Εμπιστευτικές πληροφορίες
13. Τι γίνεται με την πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρείας και του Θεραπευτή;
14. Ποιος φέρει ποια ευθύνη;
15. Προειδοποίηση και μηχανισμοί δράσης
16. Τελικές διατάξεις
Πράγα,
με ημερομηνία ______________
Παράρτημα 1 των Όρων και Προϋποθέσεων
ΤΥΠΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ
Ατομική Α (50 λεπτά)
Ατομική Β (50 λεπτά)
Ατομική Γ (50 λεπτά)
Ζευγάρι Α (90 λεπτά)
Εφηβική Α (50 λεπτά)
Εφηβική Β (50 λεπτά)
Εφηβική Γ (50 λεπτά)
Παράρτημα 2 των Όρων και Προϋποθέσεων
ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
Ατομική θεραπεία Α (50 λεπτά) | |
---|---|
Τιμή πελάτη | 29 ευρω |
Τέλος μετά την 1η Ολοκληρωμένη Συνεδρία | 19,00 ευρώ |
Ατομική θεραπεία Β (50 λεπτά) | |
---|---|
Τιμή πελάτη | 39 ευρω |
Τέλος μετά την 1η Ολοκληρωμένη Συνεδρία | 25,00 ευρώ |
Ατομική θεραπεία Γ (50 λεπτά) | |
---|---|
Τιμή πελάτη | 45 ευρω |
Τέλος μετά την 1η Ολοκληρωμένη Συνεδρία | 29,00 ευρώ |
Ζευγάρι θεραπεία Α (90 λεπτά) | |
---|---|
Τιμή πελάτη | 55 ευρω |
Τέλος μετά την 1η Ολοκληρωμένη Συνεδρία | 35,00 ευρώ |
ΠΡΟΫΠΟΘΈΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
Κριτήρια για θεραπευτές που παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες στην ψυχοθεραπεία
Κριτήρια για θεραπευτές που παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες στα αγγλικά
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
Το παρόν έγγραφο αποτελεί Παράρτημα αδιαίρετο από την κύρια Συμφωνία Συνεργασίας με ημερομηνία υπογραφής στις …./…../2024 και αποτελεί συστατικό στοιχείο αυτού.
Ως συνέπεια της υπογραφής της κύριας Συμφωνίας Συνεργασίας, ο Θεραπευτής με όνομα και επίθετο .………………, (εφεξής ο Θεραπευτής) μπορεί να έχει πρόσβαση σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα για τα οποία η εταιρεία «Hedepy Ε.Π.Ε.» είναι υπεύθυνη επεξεργασίας (εφεξής καλούμενοι από κοινού ως Μέρη).
Κατά συνέπεια και σε πλήρη τήρηση των αναφερομένων στον εθνικό και κοινοτικό κανονισμό που εφαρμόζεται, τα Μέρη επιθυμούν να εντάξουν στην κύρια Συμφωνία Συνεργασίας τους όρους επεξεργασίας των δεδομένων εκ μέρους του Συνεργάτη/Θεραπευτή και κατά συνέπεια, υπογράφουν τους εξής:
ΟΡΟΙ
Πρώτος: Τυπολογία των προσωπικών δεδομένων
Ως συνέπεια της υπογραφής της κύριας Συμφωνία Συνεργασίας, ο Συνεργάτης/Θεραπευτής θα επεξεργαστεί τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που σχετίζονται με τους χρήστες πλατφόρμας της εταιρείας «Hedepy Ε.Π.Ε.» που μπορούν να κατηγοριοποιηθούν σε απλά και προσωπικά δεδομένα ειδικών κατηγοριών. Ο Συνεργάτης/Θεραπευτής υποχρεούται να επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα των Πελατών σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, με την οποία τα Μέρη επιβεβαιώνουν, προς αποφυγή αμφιβολιών, ότι είναι ξεχωριστοί υπεύθυνοι επεξεργασίας δεδομένων.
Ο Συνεργάτης/Θεραπευτής δεσμεύεται επίσης να ενημερώνει τους Πελάτες για τα προσωπικά δεδομένα που επεξεργάζεται και να εκπληρώνει την υποχρέωση ενημέρωσης προς τους Πελάτες σύμφωνα με τους κανονισμούς που διέπουν την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Η φύση και ο σκοπός των επεξεργασιών που ο Συνεργάτης/Θεραπευτής θα πραγματοποιήσει για λογαριασμό της εταιρείας θα είναι η προκύπτουσα από την παροχή της υπηρεσίας στα πλαίσια της κύριας Συμφωνία Συνεργασίας. Η διάρκεια της επεξεργασίας δεν θα υπερβαίνει τη διάρκεια ισχύος της Συμφωνίας Συνεργασίας.
Δεύτερος: Υποχρέωση εμπιστευτικότητας
Δεδομένου του εμπιστευτικού χαρακτήρα των δεδομένων, οι πληροφορίες που γίνονται γνωστές στον Συνεργάτη/Θεραπευτή δυνάμει της κύριας Συμφωνίας Συνεργασίας, ο Συνεργάτης/Θεραπευτής δεσμεύεται να παραμείνουν εμπιστευτικές.
Η εν λόγω υποχρέωση εμπιστευτικότητας θα συνεχίσει να ισχύει ακόμη και μετά τη λήξη της σχέσης του με την εταιρεία, ανεξαρτήτως των αιτιών.
Τρίτος: Οδηγίες της Εταιρείας
Ο Συνεργάτης/Θεραπευτής δεσμεύεται να επεξεργαστεί τα προσωπικά δεδομένα στα οποία έχει πρόσβαση αποκλειστικά και μόνο προς εκπλήρωση του σκοπού στα πλαίσια της συμβατικής σχέσης του με την Εταιρεία. Κατά συνέπεια, τα δεδομένα που γνωστοποιούνται ή που αποκτώνται, δυνάμει της κύριας Συμφωνίας Συνεργασίας, δεν θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κανέναν άλλο σκοπό πέρα από την εκτέλεσή της, θα έχουν εμπιστευτικό χαρακτήρα και δεν θα δημοσιοποιούνται ή γνωστοποιούνται σε τρίτους.
Τέταρτος: Γνωστοποίηση Παραβίασης Ασφάλειας
Τα αιτήματα των Πελατών ως υποκειμένων των δεδομένων στον τομέα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων θα διεκπεραιώνονται από την Εταιρεία και ο Συνεργάτης/Θεραπευτής δεσμεύεται να (i) ενημερώνει την Εταιρεία για την παραλαβή του αιτήματος του Πελάτη εντός 72 ωρών από την παραλαβή του, (ii) να παρέχει κάθε βοήθεια στην Εταιρεία προκειμένου να προετοιμάσει μια έγκαιρη και ολοκληρωμένη απάντηση στον Πελάτη, (iii) να παρέχει οποιαδήποτε και κάθε βοήθεια για την άσκηση του δικαιώματος διαβίβασης δεδομένων, κατά περίπτωση, διασφαλίζοντας παράλληλα την προστασία των μεταβιβαζόμενων δεδομένων και διασφαλίζοντας ότι δεν αποκαλύπτονται σε τρίτους, συμπεριλαμβανομένης της Εταιρείας, κατά την άσκηση του δικαιώματος.
Πέμπτος: Μέτρα ασφαλείας
Ο Συνεργάτης/Θεραπευτής αναλαμβάνει την υποχρέωση να λαμβάνει μέτρα ασφαλείας, οργανωτικού, τεχνικού, φυσικού και διοικητικού χαρακτήρα, τα οποία είναι κατάλληλα για να εγγυώνται ένα επίπεδο ασφάλειας κατάλληλο για τον κίνδυνο που μπορεί να προκύψει από την επεξεργασία, να εγγυώνται την ασφάλεια, την ακεραιότητα, τη διαθεσιμότητα των προσωπικών δεδομένων και να αποφεύγουν την αλλοίωση, απώλεια, τυχαία ή παράνομη καταστροφή, επεξεργασία, αποκάλυψη ή μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση ανά πάσα στιγμή, λαμβάνοντας υπόψη την κατάσταση της τεχνολογίας, το κόστος εφαρμογής, τη φύση των αποθηκευμένων δεδομένων, το πεδίο εφαρμογής καθώς και τους κινδύνους στους οποίους εκτίθενται.
Έκτος: Γνωστοποίηση παραβίασης ασφαλείας, υποβολής Καταγγελίας και κάθε κοινοποίησης από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Ο Συνεργάτης/Θεραπευτής αναλαμβάνει την υποχρέωση να γνωστοποιεί στην εταιρεία (support@hedepy.gr) αμέσως κάθε περιστατικό παραβίασης ασφαλείας των προσωπικών δεδομένων, σύμφωνα με τη φύση των δεδομένων που υποβάλλονται σε επεξεργασία, τους κινδύνους που συνδέονται με την απώλεια, την καταστροφή ή την αλλοίωση των εν λόγω προσωπικών δεδομένων και τις πληροφορίες που διαθέτει η εταιρεία έτσι ώστε η Hedepy Ε.Π.Ε. να λαμβάνει τις κατάλληλες αποφάσεις σχετικά με το συμβάν παραβίασης ασφάλειας, που θα διαβιβαστούν στον Συνεργάτη/Θεραπευτή. Στην εν λόγω γνωστοποίηση, αν είναι δυνατόν, ο Συνεργάτης/Θεραπευτής θα ενημερώνει για την φύση της παραβίασης και τις πιθανές συνέπειες του.
Ο Συνεργάτης/Θεραπευτής δεσμεύεται να ενημερώνει την Εταιρεία για καταγγελία του Πελάτη ως υποκειμένου των δεδομένων που λαμβάνεται μέσω της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ή/και οποιασδήποτε άλλης εποπτικής αρχής, η οποία μπορεί να επηρεάσει τον επαγγελματισμό ή/και την εμπειρογνωμοσύνη της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα αλλά και κάθε κοινοποίηση από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σχετικά με την έναρξη επιθεώρησης ή/και επαλήθευσης της ορθότητας του χειρισμού δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όλα εντός 48 ωρών από την ανακάλυψη.
Έβδομος: Επιστροφή ή καταστροφή των δεδομένων
Μόλις εκπληρωθεί η συμβατική παροχή ή υπάρξει καταγγελία της Συμφωνίας Συνεργασίας για οποιονδήποτε άλλο λόγο και κατά τη διακριτική ευχέρεια
της Hedepy s.r.o., ο Συνεργάτης/Θεραπευτής
δεσμεύεται να επιστρέψει ή / και να καταστρέψει όλα
τα προσωπικά δεδομένα στα οποία έχει πρόσβαση για
την πραγματοποίηση του αντικειμένου της
Συμφωνίας Συνεργασίας, καθώς και κάθε μορφή ή
έγγραφο στο οποίο εμφανίζονται και υποχρεούται να
μην επεξεργάζεται τα δεδομένα αυτά υπό
οποιαδήποτε μορφή ή έννοια, όπως επίσης και να προστατέψει την Hedepy s.r.o., από
οποιαδήποτε ενδεχόμενη παραβίαση της υποχρέωσης
που περιέχεται στον παρόντα όρο.
Σε περίπτωση που, αφού παρέλθει προθεσμία 30
ημερών από τη λήξη της Συμφωνίας Συνεργασίας
για οποιονδήποτε λόγο, ο Συνεργάτης/Θεραπευτής
θα προβεί στην καταστροφή των δεδομένων και
θα υποβάλει εντός μίας εβδομάδας το πολύ,
πιστοποιητικό της εν λόγω καταστροφής
νομίμως υπογεγραμμένο.
Όγδοος: Δικαιοδοσία
Το παρόν Παράρτημα διέπεται και ερμηνεύεται σύμφωνα
με την εφαρμοστέα Ελληνική νομοθεσία και
κοινοτικούς κανονισμούς ανά πάσα στιγμή.
Τα Μέρη, παραιτούμενα από οποιοδήποτε άλλο
μέσο μπορεί να τους αντιστοιχεί, υπόκεινται
στην δικαιοδοσία των Δικαστηρίων που είναι καθ’ ύλη
και κατά τόπο αρμόδια.
ΣΕ ΠΙΣΤΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ, τα Μέρη υπογράφουν εις διπλούν το παρόν Παράρτημα, στην ______, σήμερα την …../……/2024, ημέρα…………………
Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ/ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ