Για να ξεκινήσετε μια βιντεοκλήση, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και να κάνετε κλικ στο κουμπί «έναρξη βιντεοκλήσης». Η κλήση θα πραγματοποιηθεί απευθείας από το πρόγραμμα περιήγησής σας, ή από το smartphone σας μέσω της νέας μας εφαρμογής για κινητά.

Υποστηρίζουμε τα πιο διαδεδομένα προγράμματα περιήγησης

 Chrome FirefoxSafariEdge
💻 Windowssymbolic.check_orange.svgsymbolic.check_orange.svgclose.svgsymbolic.check_orange.svg
💻 MacOSsymbolic.check_orange.svgsymbolic.check_orange.svgsymbolic.check_orange.svgclose.svg
📱 Androidsymbolic.check_orange.svgsymbolic.check_orange.svgclose.svgclose.svg
📱 iOS (iPhone)close.svgclose.svgsymbolic.check_orange.svgclose.svg

Έχετε τεχνικά προβλήματα με τη βιντεοκλήση σας;

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε καλύτερα και γρηγορότερα μέσω τηλεφώνου. Γι' αυτό μη διστάσετε να καλέσετε την υποστήριξη πελατών μας στο +30 694 244 8711.

Πιθανά προβλήματα σε ένα πρόγραμμα περιήγησης ιστού:

Άδεια χρήσης μικροφώνου και κάμερας στο πρόγραμμα περιήγησης

Πριν από την έναρξη μιας βιντεοκλήσης, πρέπει να επιτρέψετε την πρόσβαση στο μικρόφωνο και την κάμερά σας.  Η σελίδα που σας ζητάει να το επιτρέψετε αυτό θα είναι κάπως έτσι.  Απλά κάντε κλικ στην επιλογή "Να επιτρέπεται".  Αν δεν βλέπετε  το αναδυόμενο παράθυρο που σας ζητάει να επιτρέψετε την πρόσβαση στο μικρόφωνο και στην κάμερα, δοκιμάστε να ανανεώσετε τη σελίδα.

image (13).png

Έτσι δείχνει η σελίδα όταν δεν χορηγείτε άδεια. Προσπαθήστε να ανανεώσετε ξανά τη σελίδα και θα εμφανιστεί το παράθυρο αδειών ή μπορείτε να διαβάσετε τις λεπτομερείς οδηγίες μας για το πώς να ενεργοποιήσετε το μικρόφωνο και την κάμερα.

image (15).png

Αν είστε ήδη συνδεδεμένοι στην αίθουσα βίντεο, αλλά βλέπετε μια μαύρη οθόνη, ελέγξτε την άδεια χρήσης της κάμερας ή αν τυχόν έχετε καλύψει με κάτι την φυσική σας κάμερα.

Ασταθής σύνδεση στο διαδίκτυο

Εάν η κλήση σας είναι ασταθής (η εικόνα ή ο ήχος διακόπτεται) ή υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις, σας συνιστούμε να δοκιμάσετε τα εξής:

  • Αν χρησιμοποιείτε ασύρματη σύνδεση στο διαδίκτυο (Wi-Fi), προσπαθήστε να μετακινήσετε τη συσκευή σας πιο κοντά στον δρομολογητή (πηγή Wi-Fi).
  • Εάν χρησιμοποιείτε δεδομένα κινητής τηλεφωνίας, σας συνιστούμε να αλλάξετε τη σύνδεσή σας σε Wi-Fi.
  • Αν τίποτα από τα παραπάνω δεν σας βοήθησε, μπορείτε να επικοινωνήστε με τον θεραπευτή ή τη θεραπεύτριά σας σας μέσω της συνομιλίας ή να καλέστε την υποστήριξη πελατών μας στο +30 694 244 8711, για να σας συνδέσει με μια εναλλακτική πλατφόρμα.

image (16).png

Προβλήματα ήχου

  • Αν χρησιμοποιείτε ασύρματα ακουστικά, δοκιμάστε να τα αποσυνδέσετε και να τα συνδέσετε ξανά.
  • Ελέγξτε τη σύνδεσή σας στο διαδίκτυο. Η καθυστέρηση του ήχου μπορεί να οφείλεται σε κακή ποιότητα της σύνδεσής σας.
  • Αν τίποτα από τα παραπάνω δεν σας βοήθησε, μπορείτε να επικοινωνήστε με τον θεραπευτή ή τη θεραπεύτριά σας σας μέσω της συνομιλίας ή να καλέστε την υποστήριξη πελατών μας στο +30 694 244 8711, για να σας συνδέσει με μια εναλλακτική πλατφόρμα.

Πιθανά προβλήματα σε κινητό τηλέφωνο:

Εάν συνδέεστε στο κινητό σας τηλέφωνο απευθείας μέσω του σχετικού συνδέσμου στο προφίλ σας, ελέγξτε ότι ο σύνδεσμος ανοίγει σε κάποιο υποστηριζόμενο πρόγραμμα περιήγησης (Firefox, Google Chrome, Safari).  Συχνά ο σύνδεσμος ανοίγει σε κάποιον περιηγητή αλληλογραφίας, οι οποίοι δεν υποστηρίζονται. Μπορείτε να δείτε πως είναι ένας περιηγητής αλληλογραφίας στην παρακάτω εικόνα (αριστερή εικόνα). Απλά κάντε κλικ στις τρεις τελείες πάνω δεξιά και επιλέξτε "άνοιγμα σε πρόγραμμα περιήγησης". Η σελίδα που ανοίγει σωστά σε έναν περιηγητή ιστού φαίνεται στη δεξιά εικόνα.

Μπορείτε επίσης να συνδεθείτε απευθείας στη βιντεοκλήση αν μεταβείτε στον ιστότοπο hedepy.gr και συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.
screenshot_2024-07-04-11-24-15-08_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Εάν συνήθως πραγματοποιείτε τις βιντεοκλήσεις από το κινητό σας, σας συνιστούμε να κατεβάσετε την εφαρμογή για κινητά της Hedepy (διαθέσιμη στο Apple Store και στο Google Store), η οποία θα αποτρέψει από τυχόν προβλήματα με την ενεργοποίηση του μικροφώνου και της κάμεράς σας.

Αμφιταλαντεύεστε για το αν η θεραπεία είναι για σας;

Αξίζει σίγουρα να τη δοκιμάσετε
Η πρώτη μου Συνεδρία: Πώς να Προετοιμαστώ και τι να Περιμένω

Η πρώτη μου Συνεδρία: Πώς να Προετοιμαστώ και τι να Περιμένω

Όλοι έχουν πολλές ερωτήσεις πριν από την πρώτη τους συνεδρία θεραπείας. Χρειάζεται θάρρος για να εκμυστηρευτείς σε έναν άγνωστο τις προσωπικές σου δυσκολίες. Αλλά το πιο δύσκολο είναι να κάνεις το πρώτο βήμα. Γι' αυτό έχουμε συγκεντρώσει όλα όσα μπορεί να σας ενδιαφέρουν σχετικά με την πρώτη σας συνεδρία ψυχοθεραπείας, προκειμένου να διευκολύνουμε όσο το δυνατόν περισσότερο αυτό το πρώτο βήμα για εσάς.
Πλήρης προβολή
Τι Είναι η Ψυχοθεραπεία; Και Για Ποιον Είναι;

Τι Είναι η Ψυχοθεραπεία; Και Για Ποιον Είναι;

Εάν σκέφτεστε να ξεκινήσετε ψυχοθεραπεία, σίγουρα αξίζει να τo δοκιμάσετε. Η ψυχοθεραπεία δεν χρειάζεται να είναι η έσχατη λύση σε μια περίοδο κρίσεων, ούτε απευθύνεται μόνο σε όσους αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα ψυχικής υγείας. Είναι κατάλληλη για οποιονδήποτε θέλει να δουλέψει με τον εαυτό του και να τον κατανοήσει καλύτερα.
Πλήρης προβολή
Λειτουργεί η Online Ψυχοθεραπεία; Δεν Είναι Καλύτερη η Θεραπεία Πρόσωπο με Πρόσωπο;

Λειτουργεί η Online Ψυχοθεραπεία; Δεν Είναι Καλύτερη η Θεραπεία Πρόσωπο με Πρόσωπο;

Οι έρευνες έχουν δείξει ότι η διαδικτυακή ψυχοθεραπεία είναι εξίσου αποτελεσματική με τη δια ζώσης ψυχοθεραπεία. Οι θεραπευόμενοι τη θεωρούν έναν πρακτικό τρόπο να έχουν πρόσβαση σε ψυχοθεραπευτική βοήθεια από ειδικούς και ότι τα πλεονεκτήματά της είναι πολλά.
Πλήρης προβολή

Εάν η κατάσταση της ψυχικής σας υγείας απειλεί εσάς ή τους γύρω σας, επικοινωνήστε αμέσως με τη Γραμμή Βοήθειας Έκτακτης Ανάγκης (τηλέφωνο: 166). Οι ψυχοθεραπευτές μας ή η Hedepy s.r.o. δεν είναι υπεύθυνοι για την κατάσταση της υγείας σας.
VisaMastercardGoogle PayApple PayPayPal